zaterdag 17 november 2012

Kadootjes.



 Hallo allemaal,

Op verschillende blogs zie vaak leuk verpakte cadeautjes voor bij komen. Ik vind dit erg leuk om te zien. Ik heb zelf een aantal cadeautjes leuk verpakt.

Ik heb een zakje genomen en daar een cadeaubon in gedaan. De strik is gemaakt met de bowdabra. Ik heb verschillende soorten lint genomen dat om het zakje geknoopt. De label is gemaakt met een mal. De tekst is een sticker en zwart gemaakt met een stift.Op de roosjes zit glitterlijm. Het zakje is verder versierd met plaksteentjes, touw en gelukspoppetje.

 Het zakje is op de zelfde manier gemaakt als het zakje met de cadeaubon er in. Ik heb in deze zakjes een fles doucheschuim gedaan.

Ik heb 2 flessen deodorant ingepakt en een strik op geplakt. De strik is gemaakt met de bowdabra. Ik heb hier voor lint en kant gebruikt. De roosjes zijn versierd met glitterlijm. Verder is de strik versierd met bedeltjes.

Wij wensen jullie een fijne avond.


1 opmerking: