zondag 25 november 2012

Sinterklaasswap.

Hallo allemaal,

Ik heb mee gedaan met de Sinterklaasswap van de Nederlandseswappers. De bedoeling was dat je een gedicht en een cadeautje voor minimaal 5 euro opstuurt naar je swapmaatje. Knutselpiet van de Linge was mijn swapmaatje. Zij heeft geen blog.

Op de foto zie je de kaart met gedicht. De kaart staat al op de blog.
Ik heb verschillende cadeautjes gekocht en ingepakt. Op de cadeautjes heb ik een zelf gemaakt label geplakt. De labels zijn gemaakt met een mal. De tekst is geschreven. De labels zijn verder versierd met plakparels, gelukspoppetjes en touw.
Dit zijn de cadeautjes die ik gekocht heb voor mijn swapmaatje.

Wij wensen jullie een fijne dag.




2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, het is niet de bedoeling dat je je gestuurde swap laat zien, het idee achter de sinterklaasswap is dat het anoniem blijft. Je kan wel laten zien wat jij gekregen hebt en ook linken op het swappersblog, zodat jouw swapmaatje kan zien dat je je swap goed ontvangen hebt.
    Groeten de Swapmusketiers

    BeantwoordenVerwijderen